دانلود رمان ستاره سهیل

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

دانلود رمان ستاره سهیل

بازدید: 295

دانلود رمان ستاره سهیل

 

دانلود رمان ستاره سهیل

دانلود رمان ستاره سهیل

نویسنده به قلم :چیکا

حجم رمانحجم رمان : ۵.۹۱ مگابایت پی دی اف , ۱.۱۷ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۴ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۸۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم مهدیس هستش که بعد از اتمام درسش از انگلیس به کشورش بر می گرده،تا به وصال عشق کودکی اش برسد عاقبت او را پیدا می کند اما هیچ چیز اونطور که انتظار می رفت نیست….

 

صفحه ی اول رمان:

وقتی پا به سالن فرودگاه مهرآباد گذاشتم مملو از جمعیت بود. چقدر دلم برای ایران تنگ شده بود. تا زمان تحویل گرفتن چمدان ها با ولع سیری ناپذیری به اطراف نگاه می کردم. صدای فارسی زبان دختری که از بلندگوهای فرودگاه پخش می شد آرامش خاصی را به من اعطا می کرد. انگار می خواست بگوید حال تو در ایران هستی. عاقبت چمدان ها را تحویل گرفتم و به طرف در خروجی رفتم. آهسته و آرام گام بر می داشتم. دستانم می لرزید. هنوز باورم نمی شد که در ایران هستم. ناگهان چشمانم به دختری افتاد که داشت برای من دست تکان می داد. کمی جلوتر رفتم. بله خودش بود. خواهر عزیز و نازنینم. با سرعت به طرف عزیزانی رفتم که پنج سال از آن ها دور بودم. مادرم و پدرم جلو آمدند و مرا در آغوش گرفتند من هم در آغوش شان فرو رفتم.

مادرم با لحنی آرام گفت: چقدر خانم شدی عزیزم.

لینک کمکی

 

لینک مستقیم

 

Pdfکامپیوتر      

 

Pdfکامپیوتر      

 

Jar   جاوا      

 

Jar   جاوا      

 

Apk اندروید    

 

Apk اندروید    

 

Epup ایفون  

 

Epup ایفون  

 


این مطلب در تاریخ: شنبه 16 آبان 1394 ساعت: 18:47 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 136
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 37
بازدید دیروز بازدید دیروز : 114
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
آي پي امروز آي پي امروز : 14
آي پي ديروز آي پي ديروز : 23
بازدید هفته بازدید هفته : 308
بازدید ماه بازدید ماه : 818
بازدید سال بازدید سال : 4,635
بازدید کلی بازدید کلی : 126,416

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.115.44
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403