دانلود رمان چشمان سرد

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

دانلود رمان چشمان سرد

بازدید: 301

دانلود رمان چشمان سرد

دانلود رمان چشمان سرد

دانلود رمان چشمان سرد

 

نام رمان :رمان چشمان سرد

نویسنده به قلم :رویا ایزدی

حجم رمانحجم رمان : ۵.۳ مگابایت پی دی اف , ۱.۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۱۶ مگابایت نسخه ی جاوا , ۳۹۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

من!درسته من!من طنین رستگار!اسمم روخودم معنی میکنم اسم من باشخصیتم عجین شده!خودم میخوام که عجین باشه یعنی اصلاوقتی میگن طنین همه بایدایناروبه خاطرداشته باشن:غرور!تنهایی!
صعودبدونشخصیتی به عنوان تکیه گاه!زندگی باخود!این منم تنهامن صدای تنهایی وغرورتنهایی!

 

صفحه ی اول رمان:

من!درسته من!من طنین رستگار!اسمم روخودم معنی میکنم اسم من باشخصیتم عجین شده!خودم میخوام که عجین باشه یعنی اصلاوقتی میگن طنین همه بایدایناروبه خاطرداشته باشن:غرور!تنهایی!
صعودبدونشخصیتی به عنوان تکیه گاه!زندگی باخود!این منم تنهامن صدای تنهایی وغرورتنهایی!
من نشون میدم که تنهایی شگفت انگیزه . بله به شگفت انگیزی عشق!من تنهام وتنهامیمانم !
پس من سرگرد طنین رستگار!اینجادرحضورخودم وخودم /نامم رامهریه تنهایی میکنم تابااوپیوندزوجیت ببندم!
اه!حتما بازاین سربازاحمق داره دراتاق رومیکوبه!نمیدونم من چه گناهی کردم که بایدکارم به این گره بخوره!حتی درست بلدنیست احترام بزاره!
حتماالان بازم میخوادازاون داداش احمقش حرف بزنه!فقط خداکنه اشتباه کرده باشم وگرنه براش اضافه خدمت مینویسم تاحالش جابیاد
اجازه دخول رودادم
-بله!بفرمایید
نگفتم خودشه!
اومده تووداره بازباکله میره توزمین .

هرموقع میخواداحترام بزاره بایدیه شیرجه توکاشی های اتاق بره وبرگرده!آخرش هم باسروصداآب دهنش روقورت بده وبااون چشای سبز وزغیش زل بزنه تاشایدیادش بیادچی الان بایدبگه!
الان هم من پنج دقیقه است که منتظرم به حرف بیاداماهنوزلب بازنکرده!یعنی دارم دیگه کلافه میشم موندم سرهنگ احمدی چراباوجوداینکه میدونه من ازاینابدم میادبازاین احمقارومیفرسته پیش من!
باصدای بلندصداش کردم تاشایدیادش بیاد

لینک کمکی

لینک مستقیم

 

Pdfکامپیوتر      

 

Pdfکامپیوتر      

 

Jar   جاوا      

 

Jar   جاوا      

 

Apk اندروید    

 

Apk اندروید    

 

Epup ایفون  

 

Epup ایفون  

 


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت: 14:51 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 136
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 38
بازدید دیروز بازدید دیروز : 114
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
آي پي امروز آي پي امروز : 14
آي پي ديروز آي پي ديروز : 23
بازدید هفته بازدید هفته : 309
بازدید ماه بازدید ماه : 819
بازدید سال بازدید سال : 4,636
بازدید کلی بازدید کلی : 126,417

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.224.141.205
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403