دانلود رمان نیستی تا ببینی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

دانلود رمان نیستی تا ببینی

بازدید: 204

دانلود رمان نیستی تا ببینی

دانلود رمان نیستی تا ببینی

دانلود رمان نیستی تا ببینی

 

نوشته mahtabiii75 کاربر نودهشتیا

اززبان نویسنده رمان :

این رمان بابقیه ی رمانا یه فرق اساسی داره واون اینه که برگرفته از یه داستان واقعیه که در طول ۴سال پیش اتفاق افتاده…این رمان تموم اتفاقاتش واقعیه و فقط اسم شخصیتها تغییر کرده اونم به خواست خودشون بود تااذیت نشن!توی این رمان خودواقعیم با اسم واقعیم وشخصیت واقعیم حضوردارم…عکسای شخصیت هارو که انتخاب کردم عکس واقعی خودشون نیست ولی سعی کردم نزدیک ترین افراد رو از لحاظ چهره بهشون انتخاب کنم!داستان زندگی دوستم خیلی جالبه شاید اصلا باورتون نشه اما من تموم این رمانو بدون اغراق نوشتم وتمام اتفاقاتش واقعیه!امیدوارم تاآخرش همراهیم کنید وتوی صفحه ی نقد وپروفایل شخصیم نظرات سازنده تونو بنویسید منتظرم نذارید…خب دیگه زیاد پرحرفی نمیکنم میرم سراغ خلاصه ومقدمه ی داستان:
گذشته درچشمانم مانده است
عبورثانیه های ردشده درتمام نگاه هایم مشهود است
چشمانت راباشقاوت تمام برروی حقایق بستی
صبورمیمانم وبی تفاوت میگذرم
که نفهمی هنوزهم دوستت دارم
بی تو بودن رامعنامیکنم باتنهایی وآسمان گرفته
آسمان پرباران چشمهایم
بیتو بودن رامعنا میکنم باشمع
باسوزش ناگریزشمعی بی پروانه
بی تو بودن راچگونه میتوان تفسیرکرد
وقتی که بی تو بودن خیلی دشواراست؟
درمیان انبوه آدمیان مردی ازتبارعشق…مردی ازتباردلدادگی مرا ازدوران کودکی ونوجوانیم جداساخت…ازدوران نوجوانی که مملوازشیطنت بود…وقلب مالامال از احساسم راپراز تنفرکرد.نفرت از خودش.ومن بابیرحمی تمام احساساتش رانادیده گرفتم…وعشقش راپوچ وپلید پنداشتم واوچه بامهربانی وسکوت ذره ذره درمقابل چشمانم آب شد ولی دم نزد…وچه باصبر وشکیبایی عشق ورزیدن رابه من آموخت…دوست داشتن رایادم داد ومن همچون شاگردی بازیگوش عشق واقعی راتجریه کردم ویادگرفتم…
نمیشودکه توباشی ومن ومن عاشقت نباشیم
فاصله رامعناکن باکتابی که زبانش آمدن است
دست بردیوارسیمانی بکش
لمس قلب من به همین آسانی است
بیراهی ای که به کوچه ی عشق میرسید
اشتباه نبود.
راه رااشتباه آمده بودم
پشیمان نیستم!
راهنماشده ام…پایان خوش

 

لینک کمکی

 

لینک مستقیم

 

Pdfکامپیوتر      

 

Pdfکامپیوتر      

 

Jar   جاوا      

 

Jar   جاوا      

 

Apk اندروید    

 

Apk اندروید    

 

Epup ایفون  

 

Epup ایفون  

 

 


این مطلب در تاریخ: جمعه 15 آبان 1394 ساعت: 23:28 منتشر شده است
برچسب ها : ,
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 136
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 83
بازدید دیروز بازدید دیروز : 114
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
آي پي امروز آي پي امروز : 37
آي پي ديروز آي پي ديروز : 23
بازدید هفته بازدید هفته : 354
بازدید ماه بازدید ماه : 864
بازدید سال بازدید سال : 4,681
بازدید کلی بازدید کلی : 126,462

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.147.51.191
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403